Farmy & Redstone

  1. Farmy by měly být řádně zamaskovány, aby nekazily krajinu kolem sebe. Toto se týká i mořských farem. Jedná se o redstone farmy i mobfarmy nebo farmy které uzná pověřený člen Admin teamu. Výjimkou je End a Nether farmy nad bedrockem.
  2. Ender trapka smí na serveru být pouze 1 a v režii ji mají čistě hráči – Admin team se jejím zničením ani opravami nebude zabývat.
  3. Pokud bude farma narušovat chod serveru, případy budou řešeny individuálně, případně dojde k řešení a návrhu optimalizování farmy.
  4. Redstone stavby, které úmyslně negativně ovlivňují chod serveru jsou zakázány s výjimkou určitých typů redstone hodin (viz. galerie ve spodní části stránky). Případy negativně ovlivňující server budou řešeny individuálně.
  5. Hopperové třídičky, hoppery samotné a flying machiny celkově zatěžují server. Pokud máte pocit, že nutně potřebujete třídičku nebo flying machine, konzultujte ji s Admin teamem. Třídičky a flying machiny Admin teamem neschváleny budou zničeny.
  6. Snažte se, aby villageři v trading hallech nebyli schopni komunikovat. Villageři jsou schopni spolu komunikovat pokud na sebe vidí (pokud jsou ve vzdálenosti do cca 3 blocků), jejich zorné pole lze vidět, když zapnete F3 + B.
  7. Více než 100 hopperů nesmí být na 1 chunku.
  8. Více než 400 hopperů nesmí být načteno v jednu danou chvíli jedním hráčem.

Berte na vědomí, že farmy velice zatěžují server. Rozmyslete se, zda-li skutečně pro jednoho člověka je třeba stavět tu nejvýkonnější a největší farmu. Pokud budete mít otázky ohledně výkonnosti a zakrytí farem, hráči s TIER 3 vám jistě rádi poradí.

Příklady maskování farem

Povolené redstone hodiny

Redstone hodiny vyžadující povolení Admin Teamem

Děkujeme hráčům VojtykCZ a OndraL04 za jejich spolupráci při vytváření galerií s hodinami.