Farmy & Redstone

  1. Farmy by měly být řádně zamaskovány, aby nekazily krajinu kolem sebe. Toto se týká i mořských farem. Jedná se o redstone farmy i mobfarmy nebo farmy které uzná pověřený člen Admin teamu. Výjimkou je Ender Farma a Nether farmy nad bedrockem.
  2. Ender trapka smí na serveru být pouze 1 a v režii ji mají čistě hráči – Admin team se jejím zničením ani opravami nebude zabývat.
  3. Pokud bude farma narušovat chod serveru, případy budou řešeny individuálně, případně dojde k řešení a návrhu optimalizování farmy.
  4. Redstone stavby, které úmyslně negativně ovlivňují chod serveru (tzn. např. redstonové hodiny), jsou zakázány. Případy redstonových hodin budou řešeny individuálně, Admin team však apeluje na vaši kreativitu. Většina farem a jiných zařízení se dá uzpůsobit tak, aby hodiny nevyžadovala.
  1. Hopperové třídičky, hoppery samotné a flying machiny celkově zatěžují server. Pokud máte pocit, že nutně potřebujete třídičku nebo flying machine, konzultujte ji s Admin teamem. Třídičky a flying machiny Admin teamem neschváleny budou zničeny.
  2. Snažte se, aby villageři v trading hallech nebyli schopni komunikovat. Villageři jsou schopni spolu komunikovat pokud na sebe vidí (pokud jsou ve vzdálenosti do cca 3 blocků), jejich zorné pole lze vidět, když zapnete F3 + B.
  3. Více jak 100 hopperů nesmí být na 1 chunku.
    Více jak 400 hopperů nesmí být načteno v jednu danou chvíli jedním hráčem.

Berte na vědomí, že farmy velice zatěžují server. Rozmyslete se, zda-li skutečně pro jednoho člověka je třeba stavět tu nejvýkonnější a největší farmu. Pokud budete mít otázky ohledně výkonnosti a zakrytí farem, hráči s TIER 3 vám jistě rádi poradí.

Příkady maskování farem